Aan de slag met LinkedIn advertenties

Do-it-yourself - Online training met coaching - LinkedIn ads uitbesteden

Zet ook LinkedIn adverteren in om je bereik onder exáct de juiste doelgroep te vergroten!

Als bedrijf ben je continu op zoek naar hoe online marketing kan bijdragen aan het vergroten van je bereik én het realiseren van je doelstellingen. Bij veel B2B bedrijven is LinkedIn een belangrijk kanaal. Om het bereik op een snelle manier, maar wel onder exáct de juiste doelgroep te vergroten, is LinkedIn adverteren een hele interessante optie! Het grootste verschil tussen LinkedIn adverteren en Facebook-, Insta- of Google ads is dat LinkedIn naast interesses vooral heel veel wéét van haar gebruikers. Van huidige functietitel, bedrijfsgrootte, branche, senioriteit maar bv. ook de LinkedIn-groepen waar iemand lid van is. Je kunt dus heel precies targeten op dé beslissers die betrokken zijn bij de aanschaf van jouw product of dienst.

Wellicht heb je als ondernemer, communicatieadviseur of online marketeer al ervaring met LinkedIn adverteren, maar ben je nog ontevreden over de resultaten? Het kan ook zijn dat je helemaal geen ervaring hebt met LinkedIn adverteren, maar dat je daar graag mee wil beginnen omdat je doelgroep op dit platform actief is. Dán ben je aan het juiste adres!

Online training LinkedIn adverteren
- Do-it-yourself -

Online training

Met deze online training LinkedIn adverteren kun je zelf aan de slag en behoud je onbeperkt toegang tot de online leeromgeving.

    

Online LinkedIn ads training met coaching
- Met coaching -

Online training met coaching

Naast de onbeperkte toegang tot de online training LinkedIn adverteren coach ik jou twee maanden voor een beter resultaat!

    

LinkedIn ads uitbesteden
- Uitbesteden-

LinkedIn advertenties uitbesteden

Voor een periode van 3 maanden besteed je jouw LinkedIn ads & advertentiestrategie volledig aan mij uit voor het állerbeste resultaat!

    

Optie 1: Do-it-yourself, online training

  • Online training met how-to video’s
  • 6 modules, met álle kennis over LinkedIn adverteren
  • INCLUSIEF alle informatie om je eigen advertentiestrategie uit te werken
  • Je kunt direct van start, alles is toegankelijk
  • Levenslange toegang + updates bij nieuwe ontwikkelingen
Online training LinkedIn adverteren
Online LinkedIn ads training met coaching

Daarmee:

Optie 2: Online training mét 2 maanden coaching

  • Onbeperkte toegang tot online training
  • Levenslange toegang + updates bij nieuwe ontwikkelingen
  • Elke 2 weken via Zoom 1-op-1 contact, voor een beter resultaat
  • Samen opzetten van je advertentiestrategie
  • Hulp bij retargeting
  • Feedback op landingspagina’s etc.
  • Samen campagnes analyseren & optimaliseren
  • Per e-mail al je vragen stellen

80% van de B2B leads die via social media worden
aangetrokken, komen via LinkedIn

- bron: Hubspot -

Optie 3: LinkedIn ads uitbesteden

  • We starten met een inventarisatie (wat is er al en wat is er nog nodig)
  • Ik denk met je mee over tekst & beeld en geef feedback over landingspagina's
  • Elke 2-3 weken via Zoom 1-op-1 contact voor strategiebespreking en rapportage
  • In overleg bepalen we je doelgroep
  • Ik plaats advertenties, analyseer & optimaliseer ze
  • Minimale afnameperiode is 3 maanden, omdat het nu eenmaal tijd kost de doelgroep te leren kennen en de campagnes daarop te optimaliseren
  • Investering is per maand, exclusief advertentiekosten op LinkedIn zelf.
  • Voorwaarden: je hebt al een bedrijfspagina, weggever en je hebt een creditcard.
LinkedIn ads uitbesteden
  • Snel vergroten van je bereik/ lijstgroei
  • Hypertargeting bij exact de juiste doelgroep
  • De juiste boodschap bij de juiste persoon
  • Hoge CTR’s & succesvolle campagnes
  • Hoog gekwalificeerde leads aantrekken
  • Doordachte strategie om toe te werken naar verkoop
  • Meer verkoopgesprekken
  • Hogere omzet

Wat zeggen anderen?

Ilia Diepbrink

Ilia Diepbrink
Coach voor projectprofessionals

"Na de LinkedIn advertentie challenge die ik bij Masja volgde, besloot ik het adverteren aan haar uit te besteden. Mijn tegenzin om 't zelf te doen zat 'm in 'het gedoe'. Hoe werkt dat dan? Wat moet ik allemaal regelen? Hoe weet ik nou of het werkt?

Door de hele boel aan Masja uit te besteden was ik van 'het gedoe' verlost. Masja zette de hele campagne voor me in elkaar. Ik hoefde alleen nog maar de inhoud aan te leveren. Ja, en dat gaat dan weer over mijn vak, dus no problem!
Met Masja's waardevolle advies en scherpe analyses over doelgroep, branches en strategie, heb ik vier succesvolle campagnes gedraaid. Het leverde me kwalitatief hoogwaardige en duurzame leads op. Spot on op mijn doelgroep en ook na de weggever-funnel staan ze nog steeds op mijn maillijst.

Ik ben slim en handig genoeg om veel zelf te doen, maar nooit had ik de doelgroep zo scherp gekregen.
Nooit had ik de analyses kunnen maken én vertalen, waarmee we de volgende campagne nog scherper konden neerzetten. Daarbij blijken de leads die ik via de LinkedIn campagnes aantrek

Voor iedereen die zelf blijft aanklooien, zeg ik maar één ding: NIET MEER DOEN! Het frustreert je en kost bakken energie die je veel beter in je business kan steken. Schoenmaker blijf bij je leest. Masja, ik hikte eerst best wel een beetje aan tegen de investering, maar heb voor geen dubbeltje spijt! Dank je wel."

 

 

Gonne-Marieke Kroon

Gonne-Marieke Kroon-Lamers
Officemanager - VA - PA

"Nadat ik de vraag had gekregen om op korte termijn op LinkedIn te adverteren voor een klant van mij, heb ik meteen contact opgenomen met Masja. Ik kende haar al van een gratis challenge, die toen heel goed in elkaar zat. Ze schakelde meteen en ik kon met de cursus beginnen.

Ik heb Masja leren kennen als een flexibele deskundige en zeer aardige persoon. Ze legt goed uit en ook zeer belangrijk ze denkt met je mee.

Ik raad haar zeer zeker aan. Ik vind het eigenlijk jammer dat de cursus LinkedIn Adverteren bijna klaar is, ik zal haar adviezen missen."

Heb je interesse?

Wil jij snel en effectief aan de slag met LinkedIn adverteren, maar heb je nog wat vragen? Neem dan via onderstaande knop contact met me op.

We plannen dan een bel-afspraak in om jouw wensen en doelstellingen te bespreken en om te bekijken welk aanbod daar het beste bij aansluit.

Leuk je binnenkort te spreken!